صفحه اصلی | متفرقه | حسین شریعتمداری، مامور مخفی موساد

حسین شریعتمداری، مامور مخفی موساد

توسط
اندازه حروف Decrease font Enlarge font
حسین  شریعتمداری، مامور  مخفی موساد

آقا یه چیزی بگم؟ والله تردید داشتم بگم یا نگم ولی وقتی دیدم حسین [شریعتمداری] گفت، گفتم منم بگم. عیبی که نداره؟ راستیاتش می ترسم کارِ حسین بی اجر بمونه. ببینید، مامورین مخفی، بیچاره ترین موجوداتِ روی زمین هستند. تا وقتی زنده اند کسی متوجه کارهاشون نمیشه. شاید سی سال، چهل سال، پنجاه سال بگذره تا یک تاریخ شناسی، تاریخ دانی، تاریخ پژوهی چیزی بِرِه اسناد سازمان های مخفی را زیر و رو کنه، تازه معلوم شه طرف چه کاره بوده و چقدر به دولت های بیگانه خدمت کرده. همه ی این ها هم بعد از مُردنه، که هیچ فایده ای برای طرف نداره. حالا این ها که میگم یعنی چی؟ 

ببینید، نه که من مامور سیا و موساد و اینتلیجنس سرویس هستم، خب از خیلی چیزها خبر دارم. بگم؟ بگم؟ مگه حسین [شریعتمداری] نگفت، خب بذارید منم بگم. حالا اون بعد از مرگ صانع ژاله گفت، من در زمان حیات حسین می گم که قدرش را بدونیم. می ترسم مردم امریکا و اسرائیل و انگلیس و اپوزیسیون حکومت اسلامی ایران این مردِ بزرگ را که داره به بشریت خدمت می کنه نشناسند و اون همین طوری بیفته بمیره اجرش ضایع بشه. مردم عقل شون به چشم شونه. وقتی کسی را با یک خروار ریش و پشم و یقه ی بسته می بینند فکر می کنند طرف از اون مسلمونهای دو آتیشه ست که هیچ فکری جز ترویج اسلام نداره. بیچاره ها خبر ندارند که زیر این ریش و پشم یه آدمی پنهان شده که ماموریت داره ریشه ی هر چی دین و ایمونه بزنه و زمینه را برای استقرار یک حکومت سکولار آماده کنه. 

ببینید، همیشه این سوال مطرحه که سیا و موساد و اینتلیجنس سرویس چطوری حکومت ها را از درون‌شون داغون می کنن. چه جوریه که این ها هیچ جور حمله ی نظامی نمی کنند ولی یک شب می خوابی صبح پا میشی می بینی جا تره، بچه نیست. مثلا شما تصور می کنی چطور شده که این همه آدم تو ایرانِ ما که 98 درصدشون مسلمون شیعه هستند از هر چه دین و ایمان و خدا و پیغمبره بدشون اومده؟ چطور شده که با راننده تاکسی هم که صحبت می کنی میگه حکومتِ سکولار! یارو آه نداره با ناله سودا کنه، با بیانی غرّا میگه آقا باید دین از حکومت جدا بشه! راستی چطور شده که این طور شده؟ مگه تلویزیون صدای امریکا تبلیغ بی خدایی می کنه؟ مگه بی بی سی میگه مردم! دست از دین و ایمون تون بردارین برین حکومت سکولار تشکیل بدین؟ نخیر! اونا در ظاهر خیلی با احترام از دین و مذهب ما یاد می کنند. پس کی این خرابکاری ها را می کنه؟ کی این نفرت ها را به وجود میاره؟ بگم؟ بگم؟ آره دیگه. درست فهمیدید. خودشه. خودِ خودشه. حسین و مامورینِ مخفیِ ما هستند که توی حکومت هستند و این کار بزرگ را دارند انجام می دن. واقعا داشت دلم می سوخت این موضوع این طور پنهان مونده بود. نه که حسین [شریعتمداری] دست صانع ژاله را رو کرد، دیدم از نظر اخلاقیاتی این کار عیبی نداره، گفتم منم بگم که حسین چی کاره ست. راست اش را بگم یک کم داشت به حسین ظلم می شد. آخه ما مامورای بی جیره و مواجب و سطح پایین که نقشی جز نوشتن چند تا مطلب و مقاله نداریم روزی پانصد بار بهمون گفته می شه شماها حکومت سکولار را ترویج می کنید و بیچاره حسین که این همه در این راه زحمت کشیده و می کشه و به طرزی عمیق در تمام سازمان های موثر حکومتی نفوذ داره ازش یادی نمی شد. خب. خیال ام راحت شد که این همکار عزیز ما به شما شناسونده شد و من دیگه دچار عذاب وجدان نیستم. برای حسین [شریعتمداری] در راهی که در پیش گرفته آرزوی توفیق روزافزون می کنم.

ارسال به Post on Facebook Twitter Balatarin

Subscribe to comments feed نظرات (47 نوشته شد)

avatar
18/02/2011 11:23:33
حرامزادگی که شاخ دم ندارد. امام خمینی فرمودند واجب ترین واجبات می تواند برای حفظ نظام تعطیل شود، حتا حرامزاده شدن هم می تواند برای حفظ نظام واجب گردد. اول گفتند این بیچاره بسیجی بوده، حالا شده جاسوس و مامور مخفی، بزودی اگر اتفاقی برای موسوی هم بیفتد خواهند گفت که زنش زهرا برای رهبری جاسوسی می کرده.
مرگ بر خامنه ای نامرد
مرگ بر این روحانیت نامرد بر قدرت
avatar
محسنی از تهران مطلع ردیف یک 20/02/2011 09:45:05
محض اطلاع حسین شریعتمداری با داریوش سجادی داماد و برادر زنند..
avatar
یک خواننده 18/02/2011 12:46:44
نویسنده مقاله در توضیح این که چرا مردم به سکولاریسم و جدایی دین از حکومت گرایش پیدا کرده اند می نویسد:
«مگه تلویزیون صدای امریکا تبلیغ بی خدایی می کنه؟ مگه بی بی سی میگه مردم! دست از دین و ایمون تون بردارین برین حکومت سکولار تشکیل بدین؟»
این جملات چه بسا ناخواسته این تصور نادرست را به وجود می آورد که سکولاریسم به معنی «بی خدایی» و یا «دست برداشتن از دین و ایمان» است. در حالی که حتما خود نویسنده هم می داند که چنین نیست و کسانی هم که طرفدار سکولاریسم و یا لائیسیته هستند می دانند که این طور نیست. این چیزی است که جمهوری اسلامی علیه اینها تبلیغ می کند. جدایی دین از حکومت هیچ ربطی به «بی خدایی» و «دین و ایمان» مردم ندارد بلکه فقط به معنای همان چیزی است که در عنوانش هست: جدایی دین از حکومت! یعنی دین و عقیده مذهبی یک موضوع شخصی و خصوصی است که در یک حکومت سکولار و لاییک آزاد است منتها ساختار سیاسی و قضایی و اقتصادی کشور نه تنها بر اساس و یا متأثر از هیچ دین و عقیده مذهبی نباید باشد، بلکه حکومت ها و دولت ها باید در برابر ادیان، چه دین اکثریت جمعیت یک کشور باشد و چه ادیان و مذاهب دیگر، بی طرف و خنثی باشند و هیچ حق و امتیاز ویژه ای به هیچ دینی، از روحانیانش گرفته تا پیروانش، ندهد. اینطوری است که پیروان مذاهب مختلف می توانند در کنار هم در کار حکومت هم مشارکت کنند و پیروان هیچ دینی فکر نکنند چون جزو اکثریت هستند پس بر دیگران ارحجیت دارند و یا از بقیه مردم برترند. در عین حال دلیلی ندارد در جوامعی که پیروان ادیان مختلف در کنار هم زندگی می کنند، احکام یک دین را بر دیگران که پیرو آن نیستند تحمیل کرد. امنیت عقیده و دین و ایمان تنها در کشورهایی امکان دارد که هیچ دینی در کار حکومت مداخله نداشته باشد و این تنها در یک حکومت سکولار ممکن است. بقیه حقوق انسانی فرد و جامعه به میزان تحقق دمکراسی در یک کشور مربوط است. به عبارت دیگر، هر دمکراسی ای الزاما سکولار یا لاییک است در حالی که هر حکومت سکولاری الزاما دمکراتیک نیست! یعنی سکولاریسم در شعار دمکراسی خواهی نهان است در حالی که شعار سکولاریسم به تنهایی الزاما بیانگر دمکراسی نیست.
avatar
18/02/2011 13:23:15
در لیبی مردم معترض و مسلمان این کشور پلیسهای مسامان این کشور اسلامی را که به آنها تیر اندازی کرده بودند دستگیر کردند و آنها را در محل دستگیری بدار آویختند. به امید روزی که روحانیت بی شرف ما نیز از کار برکنار شود بی آنکه خونی از دماغش در آید. اگر چه دیگر جنب نخورد. روحانیتی که به روح و روان و ناموس و خواهر و برادر و پسر و دختر و پدر ما و حتا پدر بزرگ و مادر بزرگ ما تجاوز کرد و فتوای تجاوز به آنها را داد.
avatar
razmjoo.kafar@yahoo.com 18/02/2011 13:33:37
با درود به ف.م.سخن عزیز و کابران محترم ئ این سایت بی نظیر, داشتم با خودم فکر میکردم که این هموطن گرامیمان که نوشته است: *‌ حرامزادگی که شاخ دم ندارد. * ایا میدانند؟ و یا اینکه نوجه ندارند که حرامزاده معمولا به کسی گفته میشود که فقط پدرش مشخص نباشد. به زبان مودبانه یعنی مادرش, همزمان به چند بنده خدا سرویس داه است. بعنوان نمونه میتوان از حضرت امام راحل بدرک واصل شده, ایت الله امام خامنه ای رهبر معظم و فرزانه انقلاب ضد بشری اسلامی, ایت الله مسواک, ایت الله جنتی ملقب به فسیل ئ دربار, ایت الله خاتمی معروف به لولو خرخره, قضات قوه قصابیه در بیدادگاههای اسلامی مخصوصا قاضی مرتضوی و صوالتی ( از اسمش نحسی می بارد ), اکثر سرداران رشید اسلام از جمله جعفری منسوب به حضرت امام جعفر سارق (ع) و سردار رادان و بسیاری دیگر از جان نثاران رهبر و نیز مزدوران انترنتی ئ هرجائی صفت حکومت نامنزه و غاصب مذهبی, همگی را میتوان در قسمت مربوط به حرامزادگان قرار داد. ولی!!! ولی در مورد اغای حسین اغای شریعتمداری, استاد و صاحب کرسی در دانشگاه اوین موضوع فرق عمده ای دارد, واین انکه که ایشان نه تنها ابوی, بلکه حتی والده محترمش نیز گمنام, به مفهوم مجحول میباشد . رزمجو!
avatar
یک خواننده 19/02/2011 02:17:56
«حرامزادگی» یا «حرامزاده» یک اصطلاح مذهبی است که با یک مفهوم مذهبی یعنی «حرام» ساخته شده. و تنها به این معنی نیست که پدر معلوم نباشد و یا مادر با چند مرد رابطه داشته باشد (به نظر من «رزمجو» با استفاده از «سرویس دادن» از سوی مادر اصطلاح نادرستی به کار برده که برای مادر و زن توهین آمیز است) بلکه به فرزندانی که خارج از رابطه ازدواج به دنیا آمده باشند هم علاوه بر اصطلاح زشت و مذهبی «نامشروع»، «حرامزاده» هم می گویند.
ولی «حرامزاده» در زبان رایج به آدم شارلاتان و حقه باز و زرنگ و کلک بزن و در رو هم گفته می شود.
از طرف دیگر بهتر است فقط به خود آدم هایی که نسبت به آنها انتقاد و مخالفت وجود دارد پرداخت و کاری به اعضای خانواده آنها، پدر و مادر و خواهر و برادر و عمه و خاله، آنها نداشت. چه بسا آنها نیز با من و شما موافق باشند! کسی چه می داند اعضای خانواده اینها حتا همسران و فرزندانشان از دست اینها چه می کشند؟ مگر دختر مهدی کلهر را ندیدید؟ مگر در اخبار نمی خوانید که فرزندان مسئولان در تظاهرات دستگیر می شوند؟ و...
avatar
18/02/2011 13:49:45
یک مردک خطرناک و مزدوری بود که گاهی نامه پرکنی می کرد و فحش و زشتی می کرد در حق میر حسین و جنبش سبز ، متاسفانه نامش بسیار بی مسما بود. داریوش سجادی را می گویم. مدتی ست خفه شده و دیگر ساز نمی زند. گویا از چرندیاتی که به خاطر مزد می بافت و خودش را با غروری احمقانه سرآمد جهانیان می دانست ته کشیده و دیگر بار باید برگردد و در خدمت ولی امر مسلمین جهان نیلبک بزند و آبدارچی حسین ابن شریعتمداری شود. البته مدتی ست زیپ را کشیده که هوا پس است. و البته او اینک ییلاق غشلاق کرده ولی دوستان باید او را فراموش نکنند. أآریوش سجادی را بخاطه و حافظه هاتان بسپارید. اگر چه نامنش را چنین بردن حقوقش را نزد ولی فقیه زیاد خواهد کرد، اما چه باک، دیری نخواهند پایید. داریوش سجادی
avatar
شیخ ابراهیم زنجانی 18/02/2011 15:50:47
در مورد داریوش سجادی گٔل گفتی‌ هموطن. من هم خوب میشناسمش با اون نظر وقیحانه که در مورد ندا درست بعد از شهادتش داده بود. ممنون که الان که بحث حروم زدگی و وقاحت پیش اومد یادی هم از اون کثافت کردی. واقعا به جا بود.
avatar
راهبه 18/02/2011 22:58:13
دو هموطنی که از داریوش سجادی حرف زدند بدانند این بابا از دوستان نزدیک شریعتمداری ست. حقوق و مزایایش از وزارت اطلاعات تامین می شود، او از کسانی ست که با بازتاب که بعدا تغییر نام داد و شد تابناک همکاری می کرد اما او چنان شخصیت پاک و مطهری ست که با بیت رهبری و بیوت دیگر روحانیون رفت و آمد دارد. او منتظر است تا ضربه ای به جنبش سبز بخورد تا سر و کله اش پیدا شود. شاید هم طبق معمول آدمهایی به پاکی او تغییر رنگ داد. بهر حال در مقالات بلند بالا و بسیار «ان تو لکتوئلی» او ثابت کرده که ما سبزها خواهان بی بند و باری و لآبالی گری و ...هستیم. و حزب الله حق دارد کار ما را بسازد. ایشان در حزب الله شعبه ی آمریکاست.
این خبر را به همه برسانید. ایشان حقوق بگیر مقام مقدس رهبری ست.
زنده باد سبز ی مرگ بر سیاهی
avatar
مازیار حقوقی 18/02/2011 13:54:58
حرامزادگی حسین بازجو را می بینید؟ این لمپن قداره بند فکر میکنه با دسته کورها طرف هست.!
avatar
حسين 18/02/2011 15:12:02
آقاي شريعتمداري؛ هيچ حزب اللهي با امثال شما همكاري نمي‌كند مگر جزو حزب شيطان باشد كه امثال شما عضوش هستيد. لطفا حزب اللهي‌ها را لگه دار نكنيد. حزب اللهي آيت الله منتظري بود و كساني هستند كه در زندانهاي ولي كفرتان محبوسند.
avatar
آرین 18/02/2011 16:47:43
آخه آقای حسین بازجوی نفرت انگیز و کریه اگر ذره ای حقیقت در کلام تو بود و شهید ژاله مخبر تو بود که برای بخاطر آوردن نام چنین همکاری لازم نبود مکث کنی تا مجری خائن برنامه نام آن شهید بزرگوار را به تو جرثومه فاسد یادآوری کند و کدام حیوانی جز تو ممکن است اگر به راستی همکار مخبرش که منبع ذیقیمت اطلاعاتی اش بوده به دست مخالفان شناسایی و کشته شده باشد هنگام ذکر نام او به لبخندی مشمثز کننده بگوید آقای ژاله یا بقول رادیو فردا خانم ژاله صانعی. تف بر تو که شعف و شادی ات از شهادت این جوان برومند ایرانی قابل پنهان شدن در پشت چهره ننگینت نیست. تو یک حیوان به تمام معنایی که هیچ حد و مرزی از رذیلت و خباثت بر تو متصور نیست. شما قاتلان هم خون میریزید و هم با وقاحت علم خونخواهی برمیافرازید. چنین رسمی را تاریخ کمتر به یاد دارد که قاتل علم خونخواهی برافرازد که شما چنین حرمتی را هم نگاه نداشتید به خون آنکه بیگناه جانش را ستاندید و به این گمانید که ملت شریف و دردمند ایران را باز هم فریب خواهید داد!؟ اگر شهید صانع ژاله یک بسیجی مخبر همکار کیهان بوده است کجا رفت مصاحبه های آتشینی که شما بعد از چنین وقایعی با خانواده وابستگان و عمال خود همیشه به عمل میاورید؟ چرا مصاحبه ای با پدر و مادر آن شهید به عمل نیاورده اید که به همه ملت اعلام کند فرزندشان یک بسیجی مخبر کیهان بوده است نه دانشجوی شهید معترض به وقایع پس از انتخابات. منتظر باشید که وعده خدا حق است و خون ناحق ریخته شده فرزندان دلسوخته ایران بزودی دامان قاتلان را خواهد گرفت.
avatar
18/02/2011 17:31:41
mesle sag doroogh mige kamelan moshakhase
avatar
18/02/2011 17:32:23
خانوم ها، آقایان، چرا به حرامزاده ها توهین می کنید؟ کدام حرامزاده ای به خاطر حرامزاده بودن بر جان و مال و ناموس یک ملت دست درازی می کند، تاراج می کند، شکنجه می کند، تحقیر می کند، می کشد، جنازه ی کشتگان را می دزدد، بعد از مرگ هم رهایشان نمی کند و می کوشد نام و یادشان را لکه دار کند؟ کدام حرامزاده ای، کدام دیکتاتوری، کدام خون آشامی، کدام حیوانی در تاریخ چنین کرده است؟ این رژیم اهریمنی رو به نابودی ست، این لکه ی ننگین باید، باید، باید از پیشانی ایران پاک شود.
avatar
سید علی 18/02/2011 20:22:31
سلام بر همگی
لطفا به این نوع افراد که "رزمجو" عنوان کرده با دید موجودات بیچاره و در حال احتظار نگاه کنید ، و خیلی هم جدیشان نگیرید، در آینده نه چندان دور منجمد شده در موزه ها نگهداری خواهند شد (بخشی از تاریخ سیاه ایران).
در تصاویر دیدار صانع ژاله با آیت الله منتظری ، ایشان در حال عکس گرفتن از آیت الله منتظری هستند و محتملا بدلیل مخبر بودن ایشان ، عکس ها نزد شریعتمداری کودن است(منظور حسین شریعتمداری است!).لطفا از ایشان (شریعتمداری کودن) بخواهید عکس ها را منتشر نمایند.(ببخشید که من کمی مودب تشریف دارم!؟).
avatar
ناشناس 18/02/2011 21:23:33
دستت درد نکنه ولی باید بگم یه اشتباه داشتی و اونم این که 98% مردم ایران شیعه نیستن . حداقل 15 میلیون اهل تسنن داریم.
با تشکر
avatar
لاله 18/02/2011 22:07:06
با سلام ؛ من از خوانندگان عزيز يك خواهش دارم و آن اينست كه يك سايت بازكنند و تمام اين افرادي كه در حال حاضر در مقابل مردم ايستادن بعداز پيروزي دوباره به همين خائين ها اعتماد نكنند چون اگر ريش شان را بزنند و رنگ عوض كننده دوباره گول همين بي وجدانها را خواهيم خورد پس بهتر است اسامي اين افراد نوشته بشود با عكس و آدرس شان كه مردم اين خائنها را بشناسند با تشكر
avatar
Kourosh 18/02/2011 23:37:53
Hala in Sajadiyeh haroomzadeh kodoom gooriyeh?
avatar
یه گمنام 19/02/2011 00:47:45
بحث شیرین حرامزادگی حسین بازجو شد گفتم نکته ای رو به دوستان گوشزد کنم .... به قول یه بنده خدایی می گفت حرامزاده طبق اسلام کسی هستش که در سفر حج پدر محترمش طواف و نماز نساء رو درست انجام نداده و به همین دلیل بچش می شه حرامزاده ... این از این

اما تعریفی که دوستان داشتند در مورد سرویس دادن مادر گرامی حسین آقا به چند نفر تعریف اصطلاح ولد الزناء هستش ...

این توضیح رو دادم تا از این به بعد به حرامزاده توهین نشود

سبز و پیروز باشید
avatar
دورانديش 19/02/2011 00:48:23
اين كار بايد سريع انجام شود عكس مشخصات و سوابق اين حرومزاده ها در يك سايت درج شود تا بعد از پيروزي اينها رنگ عوض نكنند و دوباره در صدر قرار گيرند پيروزي خيلي نزديك تر از آنست كه فكر مي كنيد
avatar
هادی رحمانی 19/02/2011 01:24:25
آقای شریعتمداری یک مطلب را در صحبت هایشان درست فرمودند. به نظر من هم این دو شهید قبلا شناسایی شده بودند. مطالب جسته گریخته ای هم در گویا در این مورد نوشته شده است. چه بسا افرادی را از همان صبح تظاهرات تحت نظر داشته باشند. این حکومت فاسد همه کارهایش مافیایی است.
avatar
19/02/2011 01:35:04
البته مرارد از حرامزادگی نوعی واکنش اجتماعی ست. و بنده فکر می کنم حرامزاده به این مردک گفتن توهینی ست اسلامی و یعنی احمقانه به همه ی حرامزادگان. لطفا به حرامزادگان توهین نکنید ادیسون و چاپلین و پیکاسو و گاندی همه و همه با این قوانین ضد بشری محمد جاهل همه و همه حرامزاده هستند. بنا بر این مرگ بر قانون گذاران حرامزدگی یعنی کل روحانیت و لعنت بر پایه گذاران انها.
avatar
benyamin 19/02/2011 01:35:41
in aghaye shariyat madari ke mibinid az on harom zadehaye nabe velayate vaghihe khoda vase khameneyiye ghatel nigaresh dare ama doa kone ke daste mardom behesh narese cho on vaghte ke.............................................
avatar
هادی رحمانی 19/02/2011 01:48:11
دوست عزیز بنیامین، برای نوشتن به فارسی میتوانید از آدرس زیر استفاده کنید:
http://www.google.com/transliterate/persian
avatar
یک خواننده 19/02/2011 02:18:57
«حرامزادگی» یا «حرامزاده» یک اصطلاح مذهبی است که با یک مفهوم مذهبی یعنی «حرام» ساخته شده. و تنها به این معنی نیست که پدر معلوم نباشد و یا مادر با چند مرد رابطه داشته باشد (به نظر من «رزمجو» با استفاده از «سرویس دادن» از سوی مادر اصطلاح نادرستی به کار برده که برای مادر و زن توهین آمیز است) بلکه به فرزندانی که خارج از رابطه ازدواج به دنیا آمده باشند هم علاوه بر اصطلاح زشت و مذهبی «نامشروع»، «حرامزاده» هم می گویند.
ولی «حرامزاده» در زبان رایج به آدم شارلاتان و حقه باز و زرنگ و کلک بزن و در رو هم گفته می شود.
از طرف دیگر بهتر است فقط به خود آدم هایی که نسبت به آنها انتقاد و مخالفت وجود دارد پرداخت و کاری به اعضای خانواده آنها، پدر و مادر و خواهر و برادر و عمه و خاله، آنها نداشت. چه بسا آنها نیز با من و شما موافق باشند! کسی چه می داند اعضای خانواده اینها حتا همسران و فرزندانشان از دست اینها چه می کشند؟ مگر دختر مهدی کلهر را ندیدید؟ مگر در اخبار نمی خوانید که فرزندان مسئولان در تظاهرات دستگیر می شوند؟ و...
avatar
19/02/2011 03:04:29
روزگار عجیبی است نازنین
avatar
19/02/2011 03:20:49
روزگار عجیبی است نازنین 
این اقا حق خبر چینی خبرچین خودش را با عبارت خانم زاله صانعی بجا اورد.
فکر کنید اگر اقای سردار حسن فیروز ابادی شهید بشه چی خطاب میشه.
avatar
19/02/2011 04:32:09
اگر من درست منظور نویسنده این مطلب را فهمیده باشم ، اسراییل از حکومت مذهبی در ایران نا خوشنود بوده و جدایی دین از سیاست ، و یا سکولاریزم را توسط جواسیسی مثل شریعتمداری ها بر خلاف خواسته قلبی ملت ، به ملت تحمیل میکند .من فکر میکنم اگر من درست فهمیده ام ، نویسنده نگران جدایی دین از سیاست در ایران میباشد ، و دل خوشی از سکولاریزم ندارد . اینکه شریعتمداری ، جاسوس است و یا نه ، به نظر من اهمیتی ندارد ، زیرا از این جانور دوپا هر چه بگویی بر می آید. پس مهم چیست ؟ مهم اینست که بعد از سی دو سال جنایت توسط نظام مذهبی در ایران ، عده ای در تلاشند که کاسه و کوزه ها را بر سر اسراییل و غرب و نوکرانشان، از قبیل شریعتمداریها بشکانند . اگر من درست فهمیدم ، بایستی از این نویسنده محترم پرسید ، مگر بنیان گذار نظام مذهبی ، آقای خمینی ، چه گفت و چه کرد که با اعمال حسین باز جو تفاوت دارد ، آیا ایشان دروغ بافی نکردند ؟ آیا ایشان عوام فریبی نفرمودند ؟ اگر دستشان مستقیم ، بخون آغشته نشد آیا در قتلها و جنایات بی تقصیرند؟ مگر حسین بازجو ، در نظام اسلامی بازجو نشد ؟ لابد فضا برای استخدام ایشان توسط اسراییل فراهم بود. مگر اسراییل در کشورهای دیگر جهان جاسوس ندارد ، اما جواسیسی از قبیل شریعتمداری بدرد اعزام شدن به کشوری میخورد که در آن نظامی در سطح خود شریعتمداری که تفاوت ماهیتی با دیگر رهبران و حتی خود خمینی ندارد بر سر کار است . نه دوست من ، اگر من منظور شما را درست فهمیده باشم ، باید
بگویم که بیشترین از ملت ایران بدون اسراییل و امریکا و غیره بدنبال سکولاریزم است ، این سکولارترین مردم در منطقه و کمی فرای منطقه است .
avatar
مرتضی 19/02/2011 04:45:32
دست مریزاد آقای ف‌‌‌ م سخن.اجرت با سکولاریزم که این حیوان زبان نبسته را در زمان بودن در این جهان و ضایعه کردن آب و غذا و آلوده کردن هوا به خلق الله شناسندید.
avatar
غلامرضا محبی 19/02/2011 09:34:46
من امروز این سایت را دیدم دست مریزاد لذت بردم تمام اظهار نظرها نشانه سطح دانش سیاسی ملت بپاخواسته ایران است. نه قصد نصیحت دارم ونقد موضوع. یه پیشنهاد دارم برای مبارزین داخل میهن,این راه را مدیون دوستان ویا دشمنانی هستم که نقشه منزل منهدس موسوی را روی سایت ها کماردند. پیشنهاد من برای داخل وخارج کشور ,نقشه ,یاکروکی ادرس وعکس این جرثومه های فساد .در یک سایت مشخص برای دسترسی به آنان در هنگام ضرورت
avatar
رضا 19/02/2011 09:47:20
امیدوارم خدا خودش جواب این حرومزاده رو بده
avatar
razmjoo.kafar@yahoo.com 19/02/2011 12:11:38
من رزمجو از طایفه ( محترم ) کفار بدینوسیله از تمام سروران محترمی که بخاطر بکار بردن اصطلاح حرامزاده برای دکتر حسین شریعتمداری, استاد شکنجه در داشنگاه اوین و اوباش و اراذل دیگر حکومت نامنزه و سراپا فاسد اسلامی, موجب دلخوریشان شده ام, صمیمانه تقاضای پوزش داشته و امید عفو دارم.
لازم به توضیح کوتاهی است که با اجازه همگی می اورم. من خیلی کودن و فاقد شخصیت خواهم بود که اگر به مقام وارسته * زن * جسارتی بقلم ناچیز خود جاری سازم.
سپاسگزار میشوم که مرا ضمن بخشیدن, اجازه دهید که برای افرادی چو این کوچک مرد, شریعتمداری و امثال او از صفت ولد الزناء بهره ببرم.
با درود, رزمجو.
avatar
مریم 19/02/2011 19:04:56
دوستان، خشم و رنج ما همه از چنین افراد و چنین سیستمی به جای خود، دشنام گویی برای خالی کردن دل و نشان دادن خشم و تحقیر حریف، هم به جای خود، اما استفاده از ابزار همان فرهنگی که این افراد و این نظام مبلغ آنست، ما را به جای درستی نخواهد رساند. «حرام زاده» (که فرقی هم با ولدالزنا ندارد)، دشنامیست مبتنی بر شرع و دین (نه فقط اسلام). یعنی فردی که از رابطه ای ثبت ناشده، خارج از ازدواج رسمی، زاده شده است. اصلا فرض بر این که همگان چنین اصلی را قبول داشته باشند که رابطه خارج از ازدواج ثبت ناشده امریست زشت و نادرست. به آن فرزند از همه جا بی خبر چه ربطی دارد؟ بهتر نیست ذهن و روان و فرهنگ خود را از چنین برداشتها و باورهای ضدانسانی، مردسالار، پیرسالار، و در واقع «نرینه سالار» رها کنیم؟ بهتر نیست به انسان ها و انسانیت احترام بگذاریم و در مقابل افراد و نظامهای شریر و وقیح و بی وجدان، هم سطح و هم راه آنها نشویم؟ مادر و خواهر و دختر چنین افرادی را فاحشه خواندن، آب به آسیاب کدام فرهنگ می ریزد؟ دشنام دادن طنزنویسی نیست. (منظورم طنزهای اغلب شیرین ف.م.سخن نیست) حتی خوشمزگی هم نیست. دشنام دادن فقط دشنام دادن است و بس. و حتی در همین محدوده هم، وقتی از ابزار باورهای شرعی و دینی و نرینه سالاری استفاده می کند، نه تنها ذره ای شیرینی در آن نمی ماند، که تلخی و اشمئزازش به جان همگان، و بیش از همه، زنان و دختران و جوانان روشن و آزاده و نوگرای این جامعه و جنبش می نشیند. حیف. هنوزاهنوز راهی بس دراز در پیش داریم...
avatar
حامد 20/02/2011 17:07:56
با کامنت شما یکسره موافقم، و دوست دارم این را هم اضافه کنم که اگرچه دشنام دادن به قول شما تنها دشنام دادن است و دیگر هیچ، و آلوده شدن است به ضد فرهنگ این رژیم، ولی فکر می کنم برای نمونه "حیوان" نامیدن این بازجوی فرومایه، همین "فرومایه" نامیدنش، و خون آشام و آدم کش و غداره بند و دزد و تاراجگر و جنایتکار و لات و اوباش و... خواندن آدم های این رژیم هم دشنام به حساب نمی آید. امیدوارم این جا کارمان به آن سوی بام نکشد و به روز بدفهمی مان از "مبارزه ی مسالمت آمیز" نیفتد که به تن سپردن به گلوله های دژخیمان معنی اش کرده ایم و هر روز به انتظار نشستن که شکارچیان انسان برای امروز چه جنایتی در آستین دارند.
avatar
اکبرآقا 20/02/2011 10:40:50
سپاس گذار از سخن گرامی برای متن به واقع بجا. روشی که حسین شریعتمداری و در این طرفتر احمدی نژاد و دارو دسته اش برای ایجاد نفرت روز افزون در مردم بکار برده اند از مدتها پیش این تردید ( بدور از شوخی) را ایجاد کرده که اینها با سماجت تمام در پی انگیختن مردم و در جهت تخریب نهاد های فکری و مدنی ایران زمین هستند. ابدا بعید نیست جفت اینها حقوق بگیر اسرائیل یا امریکا باشند. یعنی اینجوری بگم اگه اینها می خواستند این جمهوری نحس اسلامی دوام پیدا کند باید مثلا مثل محمد خاتمی یا رفسنجانی عمل میکردند. تعمد اینها در انگیزش و ایجاد دراما الکی نیست. بحث ناسزا و حرامزادگی توسط دوستان گرامی بیشتر در مایه دق دل خالی کردن سر این جانور هست که جز دراوردن غیظ و نفرت نکرده. با مریم خانم کاملا موافقم فحش طنز نیست. همین کلمات حرامزاده نیز عمق رسوخ مذهب رو در افکار گوینده اش نشان میدهد. یعنی وصلتی که به تائید اسلام و یه ملای نادان نرسیده است، حاصلش هم آدمی خواهد شد بد و پست! حالا مثلا داوینچی هم نتیچه چنین وصلتی بوده. شما هنوز فکرت رو باید از این عقاید مذهب سالارانه مرد سالار عموما عربی پاک کنی تا بتونی مثلا جامعه سکولار داشته باشی. وگرنه این خشمها و نفرت ها بعید نیست سازنده بسیج و سپاه پاسداران برای رژیم بعدی ایران باشندو یعنی این ویروس ول کن ما نیست....
avatar
q;vhkùdc 19/02/2011 13:31:42
خوانندگان محترم محمد رضا باهنر، هنر کرده و به رفسنجانی یک هفته مهلت داده تو او از فتنه گران جدا شود!!! این معنیش این است که حکومت حتا ده روز هم مهلت ندارد، برای همین رفسنجانی یک هفته وقت دارد تا حکومت را نجات دهد. البته این آقای با هنر خیال کرده در این جریان فتنه رفسنجانی کاره ای ست. بابا این فتنه سر دراز دارد، دست کم با ترسوها هفتاد و پنج ملیون ضد حکومت اسلام و ضد جمهوری اسلامی وجود دارد، تروسها بکنار اقلا ما فتنه گران نترس شصت ملینیم. حالا نمی خای فردا ببین. اصل خبر هم البته از آر اف آی است، اما چون آنجا خبرنگارانش ترسو هستند و نظرات را سانسور می کنند، من نضرم را در اینجا می گذارم. ما با هزار زحمت یک نضر می کنیم توی آرف اف آی ، بعد آقای معاد روستازاده آنرا با دست و دل بازی سانسور می کند. تازه ما برای نوشتن و فرستادن هر نظر سی و سه دقیقه وقت مصرف می کنیم بعد این آقایون اینهو دستمال پر مصرف شده می ریزنش توی سطل خاک. و حالا اصل خبر این است:. از نظر محمدرضا باهنر،دبیر کل جامعۀ اسلامی مهندسین، هاشمی رفسنجانی- رئیس مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام- برای موضع گیری صریح در برابر رویدادهای پس از انتخایاات ریاست جمهوری دهم و حفظ مشروعیت مقام ها و مسئولیت های خود به سختی یک هفته وقت دارد.
در ضمن مرگ بر خامنه ای را فراموش نکنید ولی به آر اف آی نگویید چون بیچارهها می ترسند.
avatar
19/02/2011 15:02:22
بسیجیان بیچاره ها تقصیری ندارند، تقصیر اصلی تقصیر روحانیت است. اگر آنها هر کدامشان یک روحانی که جنایت کرده را بشکند نه مردم از آنها دلخور خواهند شد و نه فردا باید جوابگوی مردمی باشند که حتما بی برو برگرد این نظام را سرنگون خواهند کرد. بنا بر این چه خوب است که بسیجیان امشب همقسم شوند و کار ملایان دم دستشان را همین امشب بسازند. بسیجیان باید بدانند که حق حسابی را که خامنه ای به عنوان پول آدمکشی به آنها می دهد در واقع پول خود آنها ست و نه صدقه سری آخوند. بنا بر این بهتر است آنها نه تنها دست از جنایت بردارند، بلکه بهتر است همین امشب هرکدامشان ترتیب فرماندهان آدمکششان را بدهند.
مرگ بر خامنه ای، مرگ بر آخوند، مرگ بر آیت الله و حجت الاسلام از این طاعونها.
avatar
20/02/2011 01:16:48
راستی آیا کسی می داند که سفیران حکومت ضد بشری اسلام ضد بشر سرختی می کنند و به مردم نمی پیوندند؟؟؟ پاسخش این است که آنها در کشورهای دیگر حقوق نجومی می گیرند، دیگر اینکه همگیشان بنزین بدون مالت از پمپ های بنزین می خرند و با قیمت بالاتر می فروشند، دیگر اینکه می توانند سیگار و الکل بدون مالیت بخرند و با قیمت بالتر بفروشند. و دلیل اصلیش هم این است ت که آنها همگی بقالند و به با دیپلمات بودن به این شغل هم مشغولند. و اما دلیل دیگرش دزد بودنشان است. آنها می خواهند تا آخریت دلار های این مملکت را بدزدند. زیرا می دانند که در حکومت بعدی جایی ندارند. اگر شما هم نظری دارید و یا در خارجه زندگی می کنید و کسی را میشناسید و می توانید بپته اش را روی آب بریزید بفرمایید. آنها آنقدر کاسبند که منتظرند خامنه ای از ایران برود کنار دست بن علی بخوابد تا بعد بگویند ما نبودیم. شرفشان را شما اندازه بگیرید و اندازه اش را به من بدهید. نمن آماده ی رزمم و دارم می روم تظاهرات. تا شب.
avatar
اضطراری حتما این را بخوانید 20/02/2011 01:24:46
حسین شریعتمداری از طرف بیت رهبری با ماموریت
خنثی کردن طرح بسیجی بودن صانع ژاله به سیما اعزام شده بود
اتاق توطئه بیت رهبری
طرح ترور سبز را ابلاغ کرد!



سلام- بنا به یک گزارش موثق از اداره اطلاعات سپاه، در پس بر ملا شدن شرکت صانع ژاله در دیداری با آیت‌الله منتظری، شکاف بین اطلاعات سپاه از یک سؤ و بیت رهبری از سوی‌ دیگر ایجاد شد .

در ساعت اول بعد از شهادت صانع، نظر اطلاعات سپاه این بود که این قتل را می‌توان به گردن سبزها انداخت و به این وسیله رهبران سبز را حصر دائمی کرد. این سناریو حتی تا داخل مجلس نیز دنبال شد ولی‌ ساعتی‌ بعد با مخالفت عصبی بیت رهبری روبرو شد.

اتاق فکر بیت رهبری که مجتبی خامنه ای در راس آن قرار دارد فورا وارد عمل شد و نظر داد که بجای این کارها، باید یک پرونده ارتباطی بین مجاهدین خلق و رهبران جنبش سبز درست کرد و پس از آن وارد عمل شد. بدنبال همین اختلاف بود که حسین شریعتمداری را به سیما فرستادند تا مصاحبه کند و صانع را عامل نفوذی کیهان در بین دانشجویان معرفی کند و مسئله بسیجی بودن او را به این ترتیب تکذیب کند.

بدنبال رهنمود و دستور اتاق فکر بیت رهبری، اطلاعات سپاه اکنون کار مونتاژ یک سری نوارهای صوتی از مکالمات تلفنی اطرفیان رهبران سبز را شروع کرده است. هدف این است که از مکالمات رهبران مجاهدین خلق در اروپا که توسط بخش امنیتی سفارتخانه ها طی سالهای گذشته ضبط و تهیه و به تهران ارسال شده و همچنین مکالمات ضبط شده آنها که در ارگان های امنیتی صدام حسین بدست آمده و به تهران انتقال یافته استفاده شود. یعنی مکالمات رهبران مجاهدین خلق روی مکالمات برخی رهبران جنبش سبز که طی دو سال گذشته با یکدیگر و یا با چهره های معروف و شناخته شده حاکمیت داشته و شنود و ضبط شده مونتاژ شود. در همین ارتباط برخی مکالمات رهبران مجاهدین خلق که توسط بخش امنیتی سفارت جمهوری اسلامی در لندن ضبط و به تهران ارسال شده نیز قرار است مورد استفاده قرار گیرد، تا پای انگلستان نیز به میان کشیده شود.

در این پروژه، بیت رهبری توصیه کرده که بجای یک صانع که وابسته ساختن او به بسیج به بحث و مجادله کشیده شد و از ابتدا کار غلطی بود، باید چندین صانع واقعی که عضو بسیج هستند و بین مردم شهرت خوب دارند، در محلات پائین تهران و شهرها شناسائی شده و ترور شوند، تا مردم کشته شدن بسیجی ها بدست سبزها را باور کنند و به خشم بیایند. حتی در نظر است که برای آغاز این طرح که "ترور سبز" اسم آن را گذاشته اند، یک مرکز شناخته شده بسیج در تهران را به سبک انفجار حزب جمهوری اسلامی منفجر کنند و ترور تعدادی بسیجی نیز متعاقب آن شروع شود.

برای این هدف قرار است چند تیم ترور با سابقه و مرید با معرفی اطلاعات سپاه و دایره قدس تشکیل شود.

انتشار این اطلاعات، می تواند کمک کند به خنثی شدن این طرح و حتی نجات جان عده ای بسیجی بی خبر از همه جا.
avatar
نسیم 20/02/2011 01:43:33
از سر و روی این مردک دروغ و ریا و کثافات می بارد . از ان جای مهر روی پیشانی نا مبارکش میشود به عمق ریاکاری این مرد جنایات کار پی برد. والی همه این حرفه به کنار . آیا تقصیر خوده ما نیست که آدمهای تریاکی مفنگی مثل این حسین بازجو به قدرت میرسند. ؟
avatar
مرگ بر روحانیت را به خاطر بسپارید 20/02/2011 07:14:02
دوستان مرگ بر روحانیت زا فراموش نکنید. ما هزار و چهار صد سال است که مجانی این نژاد پست را نان و نک و آب خورانده ایم و اینک پاسداران و بسیجیانشان را همچون سگانشان هار به جان ما انداخته اند.

مرگ بر روحانیت را به خاطر بسپارید
مرگ بر حکومت ننگین اسلام ناب محمد ضد بشر
مرگ بر خامنه ای خونخوار ذهاک ماربردوش
زنده باد جمهور لاییک ایرانی
avatar
کوروش از جنوب تهران 20/02/2011 09:40:54
و من نیز اضافه کنم که مرگ بر آخوندن خبیث، مرگ بر دزدان سر گردنه که ایران ما را به این روز نشانده اند.
مرگ بر روحانیون بر قدرت. مرگ بر آخوندهایی که مفت می خورند سگانشان را به جان ما مردم می اندازند. مرگ بر آیت الله هایی که نان ما می خورند با نمکدان سر ما را می برند. روزی خواهد رسید ما انتقام فرزندانمان را از شما بیشرفان بگیریم. مرگ بر خامنه ای مرگ بر سپاه بی شرف پاسداران. معلوم نیست نظامیانی که جانشان به لبشان رسیده کی سکوت را می شکنند. نظامیان غیور ارتشیان دلاور نگاه کنید که بسیجیان و پاسداران هر چه نتوانستند با صدامیان بکنند با ما می کنند. هر چه حتا صدامیان با ما نکردند اینان با ما می کنند. شما با چه رویی می خواهید بروی این مردم نگاه کنید بپا خیزید و ملایان را کنار زنید. تا کی می خواهید صبر پیشه کنید؟؟؟ تا کی؟؟؟
مرگ بر حوزه های علمیه و اربان ملای آنان. روزی برسد که شما همچون بیرق های بیشرفی با باد بلرزید. که خود کرده را تدبیر نیست. اما تقصیر هست.
مرگ بر این نظام خونآشام ولایت فقیه
زنده باد انقلاب تمام عیار
لعنت خدا و شیطان بر بنیان گذار اینهمه پلیدی
avatar
20/02/2011 14:21:28
bebinid az inke in machin jore hokumat bevasileyr shariatmadariha be pish miravad shaki nist, ama tanafor nabayasti ke kureman kone, man aghaye jale ra nemishenasam va khoda biamorzatam, ama shariatmadari rast mighe ke in bache hezbolahiha mozdurane jirekhar hame ja hata amrica va orupa hastand , in ehtemal dare in in marhum ham az unha bude bashe, inshalah ke nabude.
avatar
razmjoo.kafar@yahoo.com 20/02/2011 15:20:09
با درود, من دوسه بار در راستای مزدوران اتنرنتی ئ هرجائی صفت رژیم نامنزه و سراپا فاسد اسلامی, مطالبی را عنوان کردم که عیهنو لاشخورها و بطور مسخره برای راقم ایمیل های انچنانی میفرستند که شاید شانس نداشته شان یار شود و اینجانب را بیابند.
گو اینکه نمی دانم در صورت یافتن من, چه پله ای میتوانند بزنند.
امیدوارم بکارگیری لقب * هرجائی صفت *, برای ضد انسان بودن این قوم عوضی, دوباره موجب اعتراض بعضی از هموطنان عزیزمان نگردد.
اینک اخرین ایمیل دریافتی از ان اراذل و اوباش جیره خوار را جهت رویت خدمت خوانندگان محترم این سایت میاورم. که شاید شما نیز به پخمه بودن ان مدعیان داشتن علم خدائی کمی بخندید......
رزمجو از طایفه ( محترم ) کفار!
Compliment of the day.

I'm Princess Natashia kamara,the only daughter of the Late,Chief Mr/Mrs Yonli S.Kamara, a licensed solid mineral (gold, diamond,cocoa marchant Importer&Exporter) during his days, resently before my father passed away,he called me privately and inform me about his deposit valued ($4.5 million)and a deposit of 350 kilos,of (22 Carat) ALLUVIAL GOLD DUST which he intended to move abroad for investment on my behalf
Please get back to me in response if you are willing to transact this business with me so that i can tell you why i contacted you in this regards.
I will be waiting for your response.
Thanks,

Princess Natashia.
avatar
کاوه 23/02/2011 16:16:31
جناب رزمجو
ولد زنا همون حروم زاده است. فقط عربیه
avatar
razmjoo.kafar@yahoo.com 24/02/2011 04:19:33
کاوه عزیز! سپاس بخاطر توضیح تان.
حالا من مانده ام که از کدامین اصطلاح مناسب برای مزدوران هرجائی صفت حکومت جهل و جنایت اسلامی, ناب محمدی توام با عدل علی پر زور! بهره ببرم؟
با دورد, رزمجو.
avatar
shad 25/02/2011 16:12:27
وستان خارج از کشور، تعرض فا شیسم جمهوری اسلامی به آقا یان موسوی و کروبی و خانم زهرا رهنورد،تعرض به تمامی‌ جنبش است. در حال حاضر خارج از اراده ما، دفاع از آقایان موسوی ،کروبی و خانم رهنورد ،تبدیل به محور مبارزه شده. من پیشنهاد می‌کنم :

تحصن یک هفته آی‌ در تمامی‌ خارج از کشور در مرا کز زیر:

۱- کلیساها.
...
۲- مرا کز سازمان ملل.

۳-پارلمان اروپا.

۴-پارلمان‌ها ی ملی‌.....

در هر حال باید این سکوت را شکست.
مجموعه نتایج: 40 | نمایش: 1 - 40

نظر خود را بنویسید

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Quote

لطفا کد امنیتی را وارد کنید:

Captcha

ارزیابی این خبر

5.00
  • ارسال به دوستان ارسال به دوستان
  • نسخه چاپی نسخه چاپی
  • نسخه ساده نسخه ساده
ارسال به Post on Facebook Twitter Balatarin